مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آذر 1400 ساعت 14:252021-12-13اقتصادي

فارس من| لطفا تبعیض در ارائه کار به دفاتر پیشخوان را کنار بگذارید!


مخاطبان فارس من در خواست دارند تا رفع تبعیض و رفع انحصار از دفاتر پیشخوان موجود با دفاتر پیشخوان جدید و متقاضی ارائه خدمت شرکت ها و ادارات مذکور در استان البرز همکاری بدون تبعیض معمول شود تا با رونق دفاتر جدید از بیکاری جوانان شاغل در این دفاتر جلوگیری بعمل آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، کوچک کردن بدنه دولت و پایین آوردن هزینه های جاری سیاستی است که سال هاست از طریق برونسپاری وظایف دستگاه های دولتی اجرا می شود.

اما دفاتر پیشخوان البرز که بخشی ازخدمات دولتی را ارائه می دهند، مدعی شدند که ادارات استان تمایلی برای همکاری با دفاتر جدید پیشخوان را ندارند.

بر اساس بند پ ماده 67 قانون برنامه ششم توسعه، کلیه دستگاه های اجرایی، نهادهای انقلابی، موسسات و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند کلیه خدمات باجه ای و الکترونیکی قابل ارائه در خارج از محیط اداری خود را به دفاتر پیشخوان خدمات دولت که توسط بخش غیر دولتی ایجاد و مدیریت می شوند واگذار کنند.

جلوگیری از موازی کاری دستگاه های دولتی، توسعه  دولت الکترونیک، تسریع در ارائه خدمات به مردم و کاهش مراجعات مردم به ادارات دولتی از دلایل تشکیل این دفاتر ذکر شده است.

اما به گفته جمعی از مدیران دفاتر پیشخوان، گویا ادارات استان البرز تمایل چندانی برای واگذاری مسؤولیت ها به دفاتر پیشخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| لطفا تبعیض در ارائه کار به دفاتر پیشخوان را کنار بگذارید!

فارس من| لطفا تبعیض در ارائه کار به دفاتر پیشخوان را کنار بگذارید!